Ko prodaja postane strast
Drugačne prodajne delavnice in treningi z Nino in Brino.
Ko prodaja postane strast
Drugačne prodajne delavnice in treningi z Nino in Brino.
Kaj je za vas prodaja?
Vprašanje, ki ga že takoj na začetku zastaviva vsakemu udeležencu najinih prodajnih delavnic in treningov. Zakaj nama je to pomembno? Da vidiva kje smo in oceniva kako bomo najlažje prišli do začrtanih ciljev. Odgovori so različni. Od tistih zelo naučenih, da je prodaja prepoznavanje potreb kupca, do tistih zelo avtentičnih, da je prodaja energija, adrenalin, strast. Ko dobiva odgovor, da je prodaja prepoznavanje potreb kupca sva veseli, ker veva, da gremo v pravo smer…kadar pa slišiva, da je prodaja strast, pa sva navdušeni, ker veva, da bomo z lahkoto presegli zastavljene cilje.
In veste kaj? Vedno presežemo pričakovanja in cilje najinih strank. In to ne glede na prve odgovore njihovih prodajalcev na zgoraj zastavljeno vprašanje.
Kako to, boste rekli?
Preprosto zato, ker skozi najine delavnice in treninge v vaših prodajalcih vzbudiva močno strast do prodaje.
Na kakšen način?
Tako, da se ne učimo samo prodajnih tehnik in veščin, temveč je poudarek na prepričanjih, gradimo identiteto prodajalca in utrjujemo njegovo poslanstvo.
Zakaj sva drugačni?
Zato, ker sva obe začeli svojo prodajno pot na najtežjem prodajnem parterju – življenjskih zavarovanjih.
Svoja znanja in izkušnje sva dolga leta kalili na področju door to door prodaje življenjskih zavarovanj. Se pravi, da sva se najprej naučili prodati nekaj, kar redki želijo kupiti in skoraj vsi verjamejo, da tega ne potrebujejo. In zato, ker sva obe certificirani coachinji in tako najina prodajna znanja in izkušnje obogativa še z neizmerno zakladnico coaching orodij. Svoje znanje zato danes z lahkoto in radostjo predajava naprej.
Preberite več o nama...
Nina Sterle
Zaljubljena sem v raziskovanje življenja in potencialov, ki jih nosimo v sebi. Moje poslanstvo je podpreti vsakega posameznika ali skupino, ki želi z delom na sebi, stopiti iz svoje cone udobja in napredovati. Poosebljam osebno in poslovno rast. Za mano je dobrih dvajset let bogatih izkušenj tako na osebnem kot poslovnem področju. Moj temelj je komunikacija. Te sem se najprej učila na univerzi in diplomirala kot komunikologinja, potem pa bogate izkušnje pridobivala pri številnih domačih in tujih strokovnjakih ter skozi prakso. Obvladam osnove nenasilne komunikacije, sem certificirana NLP mojstrica pri INLPTA (International NLP trainers association) in ena redkih akreditiranih ICF (International Coaching Federation) coachev v Sloveniji. Imam bogate izkušnje na področju prodaje, saj se je moja poslovna identiteta kalila tudi skozi prodajo življenjskih zavarovanj ter kasneje poslanstvo prodajnega trenerja pod okriljem zavarovalnice Triglav. V skupini KD Group in Triglav sem v obdobju osemnajstih let vodila in motivirala različne prodajne ekipe, s katerimi sem vedno dosegala nadpovprečne rezultate.
Pred vrati vsake stranke še danes začutim adrenalin, ki ga ustvarja moja radovednost do tega kdo je zadaj, kako lahko pomagam in na kakšen način bo treba komunicirati, da bo stranka zaupala v moj dober namen in svojo pametno nakupno odločitev.
Brina Kordiš
Moja strast je raziskovanje samega sebe, svojih sposobnosti, talentov in ambicij. Moje vodilo pa vsa spoznanja, izkušnje in priložnosti, ki jih dobim na tej poti. Že od nekdaj uživam med ljudmi, ki mi dajejo priložnost učenja tudi na odnosih. Zato sem se pred trinajstimi leti odločila, da začnem svojo poslovno pot v prodaji kot zavarovalni zastopnik. Ta odločitev mi je prinesla, ne samo ogromno znanja na področju prodaje in možnosti velikega napredka na osebnem razvoju, ampak tudi spoznanje kaj je moje poslanstvo.
Zelo kmalu sem ugotovila, da mi vse te izkušnje in znanje, ki sem ga pridobila ne pomenijo nič, če tega ne delim naprej in pomagam tudi drugim odkriti svoje talente in postati nepremagljivi na poti do svojih ciljev. Ko sem se preizkusila v vlogi mentorja in trenerja, sem želela svoje znanje in sposobnost nadgraditi, zato sem postala certificirana ICF coachinja.
Danes moje življenje polnijo bogate izkušnje v prodaji ter uspešnemu predajanju svojega znanja in motivacije v vlogi prodajnega trenerja pod okriljem zavarovalnice Triglav. Ta del še naprej ostaja moja velika strast, radovednost pa je tista, ki me vodi naprej, da lahko še naprej ustvarjam uspešne zgodbe in vrhunske rezultate.
Podjetje Top Prodaja
"Izkušnje, izkušnje in še enkrat izkušnje. S tem operira na predavanjih in v coachingih. Ko pa doda v vse skupaj še znanje s področja komunikacije in duhovnosti, potem je to zmagovalna kombinacija. Skratka, s svojimi besedami vedno zadane direktno v sredico izziva. Pri sodelovanju z Nino smo vedno našli skupni jezik, saj na sodelovanje vedno gleda z očmi, kaj stranka potrebuje. Naši prodajniki so se z njeno podporo dokončno oblikovali in skoraj vsi izboljšali svoje prodajne rezultate. S tistimi, ki jih niso, pa smo sporazumno zgodbo zaključili. In tudi tukaj gre zahvala Nini, da je ustvarila varno okolje, kjer so naši zaposleni lahko iskreno izrazili svoje težave in izzive."
Kako lahko sodelujemo?
Za vas lahko izvedeva različne prodajne delavnice in treninge, odvisno od vaših potreb in ciljev. Tukaj je nekaj primerov vsebin, ki se jih dotaknemo. Vsekakor pa je najin namen, da se v polnosti približamo vaši situaciji in skozi sodelovanje zasledujemo dogovor o tem, kaj želite od delavnice ali treninga pridobiti zase in svojo prodajno ekipo.
Obseg in vsebino sodelovanja torej določimo skupaj. Cena pa je odvisna od dogovora.
Osnove učinkovite komunikacije
Ne moremo ne komunicirati, vse je komunikacija in njen pomen je v reakciji, ki jo izzovemo pri sogovorniku. Komunikacija je eno izmed najmočnejših orodij v prodaji. Namen delavnice je, da se naučimo to orodje učinkovito uporabljati v prodaji.
Vaši prodajalci bodo dobili odgovore na naslednja vprašanja:
Kako prepoznamo učinkovito komunikacijo?.
Kaj je namen učinkovite komunikacije?
Kako jo merimo?
Kako uporabimo?
Osnove prodaje
Namen delavnice je odgovoriti na spodnja vprašanja in vas opolnomočiti, da boste lahko svojo prodajo dvignili na višji nivo ter hitreje in lažje prišli do zastavljenih prodajnih ciljev.
Kaj je prodaja?
Kaj ni?
Kako jo vidimo?
Kako jo doživljamo?
Ali je to naš produkt ali smo to mi sami?
Kdaj se prodaja začne?
Faze prodajnega razgovora
Kje smo - kam gremo?
Prepogosto se dogaja, da se prodajne ekipe nečesa naučijo in vedo kaj je potrebno za uspešno prodajo, pa tega ne uporabljajo. Kaj je zadaj? Pomanjkanje fokusa na viziji in ciljih. Pomanjkanje znanja glede postavljanja ciljev. Premalo konstantnega analiziranja prodajnih aktivnosti in rezultatov. In nedvomno premalo ozaveščanja prodajnih potencialov, s katerimi lahko presežemo omejitve na prodajni poti.
Namen delavnice je, da boste izzvali samega sebe, našli svoje odgovore in s tem izboljšali in nadgradili svoje znanje in sposobnosti uspešnega prodajalca. Skupaj bomo pogledali kje ste trenutno glede prodaje. Našli odgovore zakaj ste tam. In začrtali cilje kam želite priti ter oblikovali pot kako boste do tja prišli.
Prodaja z odnosom
» Če želite biti dober prodajalec – razmišljajte kot kupec«
S pravim odnosom v stranki zbudimo zanimanje in zgradimo zaupanje ter pokažemo, da smo vredni, da z nami sklene pogodbo/partnerstvo. Na kakšen način boste izvedeli na delavnici, kjer bomo odgovarjali na vprašanja kot so:
Kaj pravzaprav pomeni prodaja z odnosom?
Je to komunikacija?
Je to zaupanje?
Zakaj je sploh pomembna?
Kako jo prepoznamo?
Kaj nam prinese?
Najin cilj je, da se po delavnici v polnosti zavedate zakaj bi stranka kupila pri vas in ne pri konkurenci in ste opremljeni z znanji in veščinami, da dokažete svojo vrednost na terenu.
Prodajni coaching in spremstvo na terenu
Prodajni coaching je nadgradnja prodajnih delavnic in treningov. Tukaj se naše sodelovanje prenese na individualno raven. Namen prodajnega coachinga je poglobljeno delo s prodajalcem, kjer ozaveščamo njegove potenciale, z namenom premagovanja ovir in doseganja nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Gre za celosten pristop, ki gradi identiteto in osvetljuje poslanstvo uspešnega prodajalca.
Na vašo željo se lahko prodajni coaching dopolnjuje s spremstvom na delovnem mestu prodajalca. Ko sva z vami ali vašimi prodajalci tam, kjer se prodaja dogaja, lahko v polnosti oceniva kje ste in kako lahko izboljšate svoj prodajni razgovor.
Mindset uspešne prodaje
Kaj je tisto, kar loči vrhunskega prodajalca od povprečnega?
Je to strokovno zanje?
Je to naša miselna naravnanost?
Morda izkušnje?
So to uspehi ali padci?
Kako ohranjati želeno prodajno kondicijo in kako presegati rezultate?
Delo v prodaji je za vsakega v določenem trenutku lahko velik izziv in preizkušnja, saj se soočamo z mnogimi zavrnitvami, obdobji, ko ne uspemo doseči naših ciljev, ko izgubimo motivacijo in voljo.
Naučili vas bova kako premagovati ovire in kako neuspehe pretvoriti v uspeh ter ostati zvest svojim ciljem in poslanstvu.
S priporočili do večjega obsega prodaje in več zadovoljnih strank
Dejstvo je, da se prodaja zgodi v trenutku, ko kupec zaupa. Brez zaupanja, ni uspešne prodaje. V časih, ko smo ljudje bombardirani s ponudbami iz vseh strani, postaja pridobivanje novih strank vedno večji izziv. Zato so priporočila izredna dodana vrednost v vsakem prodajnem procesu, saj je dobro priporočilo stranka, ki zaupa že na začetku.
Namen delavnice je razbiti strahove glede pridobivanja priporočil, pokazati njihovo pravo vrednost ter se naučiti kako in kje jih pridobiti in na koncu preko njih realizirati nadpovprečen prodajni rezultat.
Zakaj se sodelovanje z nama splača?
Preprosto zato, ker boste rešili prodajne izzive in dolgoročno izboljšali svoje prodajne rezultate.